poniedziałek, 19 marca 2018

Fotorelacja z meczu Trefl Gdańsk - Cuprum Lubin


#fajniemiećpasję

Na początku grudnia ubiegłego roku po raz pierwszy odważyłam się i spróbowałam swoich sił jako "fotograf" na meczu Plus Ligi. Trefl Gdańsk podejmował wówczas drużynę z Bielska-Białej, a na trybunach zasiadło 2500 kibiców. Stresowałam się. Ale byłam również bardzo szczęśliwa, że udało mi się doświadczyć czegoś nowego i spełnić kolejne marzenie z mojej Bucket List. 

Mimo, że bardzo mi się podobało, to jednak nie sądziłam, że tak szybko ponownie pojawię się po tej "drugiej stronie". Jednak życie lubi zaskakiwać. W miniony piątek znów miałam okazję krążyć po Ergo Arenie z aparatem w ręku. 

Zmienił się rywal - tym razem Gdańskie Lwy podejmowały drużynę z Lubina. 

Zmieniła się liczba kibiców - tym razem było ich prawie 10 000! 

Nie zmienili się ludzie - wciąż wokół mnie byli wspaniali kibice, sportowcy, dziennikarze, fotografowie, działacze i organizatorzy. 

Nie zmieniły się emocje - znowu się stresowałam. Ale byłam również niesamowicie podekscytowana. 

A zdjęcia? Robiło mi się je lepiej, niż w grudniu. Efekty? Sami oceńcie. Tym razem postawiłam bardziej na "portretówki", korzystając w faktu, że jestem dość blisko parkietu. Robiąc zdjęcia z trybun nie mam tego luksusu, hah. 

Zapraszam na (nie taką) krótką fotorelację z meczu. 
































































Trefl Gdańsk - Cuprum Lubin 3:0

(25:18, 27:25, 25:18)

MVP: Artur Szalpuk

Ten dzień był wyjątkowo długi. Od 9:30 do 17 byłam na uczelni, a po zajęciach od razu pojechałam na halę. Gdy po godzinie 20 wspinałam się po schodach do mieszkania, czułam jak opuszczają mnie resztki sił. Byłam niesamowicie zmęczona, ale też bardzo szczęśliwa. Ale o to chyba chodzi w życiu - żeby być szczęśliwym. 

Prawda? 

8 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia <3 Miny niektórych po prostu bawią :P hehe
    A na jednym zdjęciu Szalpuk wyglada jakby tańczył :P heh Genialne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję baaaaardzo! :D
      Hahaaa chyba wiem, o które zdjęcie chodzi, bo właśnie miałam takie samo skojarzenie z nim :D

      Usuń
  2. Petarda, ogień, genialne, no cudne :P Co mecz tu myślę jakie fajne zdjęcia i przychodzi kolejny i znowu są jeszcze lepsiejsze niż poprzednie. Nie zatrzymuj się :v Noooo, za dużo cukru? XD Cukru nigdy za wiele :v Wcale się nie podlizuję... (jak mi ktoś zarzucił :O :<)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba o to chodzi, żeby były z meczu na mecz coraz lepsze? :D
      Cukru nigdy za wiele, zwłaszcza tego znajdującego się w czekoladzie... Dziękuję bardzo! <3

      Usuń
    2. Oczywiście, dlatego super, że tak jest w twoim przypadku 😎
      Czeko czeko czekolada, proszę bardzo 😅❤

      Usuń
  3. Wiesz kiedy zatrzymać czas w kadrze, bardzo ładne ujęcia :)
    Niestety nie oglądam już tak dużo siatkówki jak kiedyś, ale z przyjemnością zaglądam na Twojego bloga, bo wiem że tu jest to miejsce gdzie mogę wszystko nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję! I bardzo mi miło, że mimo wszystko cały czas odwiedzasz mojego bloga ;)

      Usuń