czwartek, 12 stycznia 2017

Wyjątkowy. Relacja z meczu LOTOS Trefl Gdańsk - MKS Będzin

Trzy tygodnie bez siatkówki sprawiły, że zdążyłam się stęsknić. Po przymusowym odwyku na kolejny ligowy mecz niemal biegłam w podskokach. Nie mogłam się już doczekać, kiedy znowu wejdę na halę. Wejdę do tego drugiego świata, gdzie wszelkie troski, obowiązki i problemy nie mają wstępu.



Mecz LOTOSU Trefla Gdańsk z MKSem Będzin był wyjątkowy pod kilkoma względami. Po pierwsze, był to pierwszy mecz gdańszczan w 2017 roku w Ergo Arenie. Po drugie, był to pierwszy mecz wygrany przez LOTOS Trefl u siebie w trzech setach, w tym sezonie. Po trzecie, na mecz prosto z Krakowa przyjechała Iza (dzięki!).






Jeśli chodzi o samo widowisko to nie działo się za wiele. Będąc  na hali, wydawało mi się, że goście popełnili za dużo błędów. Dopiero przeglądając statystyki okazało się, że obie ekipy popełniły taką samą liczbę błędów - po 20. Poziom widowiska był średni. Nie zabrakło kilku ładnych i naprawdę długich akcji, efektownych bloków, obron czy zagrywek, ale raczej od początku do końca sytuację kontrolowali gospodarze. 

Najwięcej emocji przyniosła końcówka trzeciego seta. LOTOS Trefl prowadził przez dużą część partii dwoma oczkami, jednak MKS Będzin doprowadził do wyrównania (po 23). I się zaczęło.

Setowa dla przyjezdnych. 

Gorąco! 

Wideoweryfikacja. 

Zamieszanie. 

Bardzo gorąco! 

Błąd po stronie Będzina. 

Wyrównujemy stan seta. 

Kontra i... 









TAK! LOTOS Trefl wygrywa seta i cały mecz 3:0.

Pierwsze zwycięstwo bez straty seta w Ergo Arenie stało się faktem! Chociaż akurat tego dnia wolałabym cztery partię, by móc dłużej pobyć na hali. 😃

Po meczu nadszedł czas na pamiątkowe selfie, zarówno w hali, jak i przed nią (czego mój telefon nie wytrzymał...). 

Rozpoczęcie roku z siatkówką? Udane! 
Czy to dobry znak? Mam nadzieję, że tak! (rymuję?) 

Kolejnym rywalem gdańszczan, który zawita do Ergo Areny będzie Asseco Resovia Rzeszów. Z pewnością łatwo nie będzie, ale... To jest siatkówka. Tu może zdarzyć się wszystko. :)











PS. Odnośnie meczu LOTOS Trefl Gdańsk - Asseco Resovia Rzeszów, może jakieś zdjęciowe zamówienia? Jeśli chcecie dedykację ze zdjęciem któregoś z siatkarzy/trenerów to piszcie (w komentarzach, na maila, Twitterze, Facebooku, Instagramie czy gdzie tam mnie jeszcze znajdziecie). Zobaczę co da się zrobić. ;)

PS2. Zaczął się gorący okres na uczelni i właśnie z tego powodu kolejnym wpisem będą #VolleyLinki, ale tym razem wyjątkowo we wtorek. Serdecznie zapraszam. 

9 komentarzy:

  1. Tyle kilometrów dla chłopaków z Będzina... :v Chyba będę ich kibicem, co mecz, to oni. xD
    Następnym razem musisz mi poustawiać aparat, bo serio miałam depresję jak patrzyłam na moje foty po meczu :v A Twoje zdjęcia jak zwykle superowe :P
    Dzięki za pokazanie hali :D Punkt z listy życzeń odhaczony :v (co teraz :()

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam aż gdzieś udostępnisz te zdjęcia i sama będę mogła ocenić, czy faktycznie wywołują depresję ;)
      Dzięki!
      Teraz czas na odhaczanie kolejnych punktów (najlepiej też jakiś związanych z Trójmiastem...) ;)

      Usuń
    2. Jak mnie odwiedzisz, to Ci pokaże :P

      Usuń
  2. Lubię twoje relacje i zdjęcia zawsze wywołują u mnie uśmiech z niecierpliwością czekam na kolejne wpisy. :) Co do gorącego okresu na uczelni wiem co to znaczy tylko dzisiaj zapowiedziano nam dwa zaliczenia a prowadzący ustawiają się w kolejce żebyśmy znaleźli czas na ich przedmioty jeszcze przed sesją. Z tego powodu na około półtora miesiąca muszę rozstać się z wolontariatem ,zdążyłam polubić sobotnie mecze na żywo i spotkania z nowymi znajomymi a teraz będzie ciężko się odzwyczaić od tego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę z tego powodu. :)
      Sesja rządzi się swoimi prawami, niestety. Powodzenia z tymi zaliczeniami i egzaminami! :)

      Usuń
  3. Świetna relacja! Zdjęcia też Ci znakomicie wychodzą :)
    P.S. Czy o zdjęciowe zamówienie można poprosić osobiście? :P
    Udanego weekendu! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ci też dzięki za dotrzymanie towarzystwa na meczu, jak mój gamoń mnie zostawił :( :p

      Usuń
    2. Domi, dzięki! Zamówienia także można składać osobiście, haha :D

      Iza, nie moja wina. :(

      Usuń
    3. Miło było spotkać się z Tobą Iza i spędzić miło czas na meczu! :)
      To zamówienie złożę niebawem! :)

      Usuń