poniedziałek, 24 lipca 2017

VolleyLinki #36


#Fakty

Reprezentacja Polski siatkarek awansowała do Final Four II Dywizji World Grand Prix, który odbędzie się w najbliższy weekend. Podczas fazy grupowej Polki przegrały dwa mecze - dwukrotnie z Koreą Południową. Teraz w półfinale powalczą z Czeszkami, natomiast drugą parę stanowić będą reprezentacje Niemiec i Korei. 

Polskie siatkarki na Mistrzostwach Świata U20 ostatecznie zajęły szóste miejsce, przegrywając rywalizację o piątą pozycję z Brazylijkami. Mistrzyniami zostały Chinki, które w finale wygrały z Rosjankami. Natomiast brąz powędrował do reprezentacji Japonii. 

Poznaliśmy kolejnego uczestnika przyszłorocznych Mistrzostw Świata siatkarzy. Ostatni europejski turniej kwalifikacyjny wygrała reprezentacja Belgii, natomiast na MŚ nie zagrają m.in Niemcy - brązowi medaliści poprzedniego mundialu. 

Znamy datę premiery autobiografii Łukasza Kadziewicza! Premiera będzie miała miejsce już 17 sierpnia bieżącego roku. Planujecie zakup? Książkę można już zamawiać m.in na taniaksiazka.pl czy też merlin.pl

Transferowo:
  • Gonzalo Quiroga, argentyński przyjmujący, podpisał kontrakt z GKSem Katowice, który tym samym zamknął skład na nadchodzący sezon Plus Ligi;


Wszystkie transfery w wykonaniu naszych ligowych klubów znajdują się w zakładce Transfery 2017. Zapraszam. :) 


#Social media

Dziewczyny wywalczyły awans do Final Four, brawo! I powodzenia! 
Źródło
Autobiografia Łukasza Kadziewicza zapowiada się bardzo ciekawie, prawda? :) 
Źródło

#Warto obejrzeć

Skoro o Łukaszu mowa... Pamiętacie pierwsze odcinki KadziuProjekt? Ja uwielbiam do nich wracać! :)


#Warto przeczytać


#Rozkład jazdy

29.07 [sobota]
16:10 Niemcy - Korea Południowa 
19:10 Polska - Czechy 

30.01 [niedziela]
15:10 mecz o brązowy medal 
18:10 finał 

Miłego tygodnia! ❤

12 komentarzy:

  1. Szkoda trochę mi Niemców :/
    No w końcu książka Kadzia xD Mam nadzieję, że warto było czekać :v
    Przez Ciebie tu zaraz pobłądzę na jutubach oglądając Kadziu projekt, Igłą szyte i inne :O
    Mój tydzień chyba miły nie będzie, ale oby Twój był super :P ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi trochę też, ale wolę reprezentację Belgii :)
      Też mam taką nadzieję! Już nie mogę się doczekać, aż trafi w moje łapki :D
      A czy to coś złego? :o
      Dzięki! ❤

      Usuń
    2. W tym momencie, tamtym i ogólnie przyszłych najbliższych, to tak, bardzo złego coś :P

      Usuń
    3. To przepraszam... Wybaczysz? ;)

      Usuń
    4. Ehh, Tobie? zawsze (chyba :v) xD

      Usuń
  2. Wielka szkoda ,że nie będzie Niemców.
    Nareszcie doczekałam się książki Kadzia ( będę miała co czytać podczas wyjazdu :) ) , czekam na kolejne książki np Igły,Mariusza lub Michała.
    Czas sobie przypomnieć wygłupy chłopaków , brakuje mi tego w obecnej kadrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe który z siatkarzy jeszcze zdecyduje się na napisanie książki... Na razie czekam na tego Kadzia :)

      Usuń
  3. Kadziu Projekt wielbie nieustająco i cudownie, że ukaże się biografia. Na pewno po nią sięgnę! (+ po biografię Giby i .. jeszcze muszę Pana Pawła przeczytać, ćśśśś)

    Ale jak to Niemców nie będzie na mundialu? Co tu się właśnie wydarzyło? Halo, policja? #houstonmamyproblem

    Miłego tygodnia również ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaa #nicniemówię :D
      Siatkówka nieustanie zaskakuje... Najważniejsze, że my tam zagramy i będziemy bronić złotego medala :D
      Dziękuję ♥

      Usuń
  4. Ja jestem fanką siatkówki i chcialabym pójść na jakimś mecz na Euro Volley. Mama nadzieje, że mi sie uda dzięki https://www.adeccopraca.pl/kibicnr1/ . Wrzuciłam tam już przyśpiewkę! Mama nadzieję, ze szybko wrocisz. Lubię Cię czytać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia w konkursie! :)
      Miło słyszeć, już niedługo wracam do pisania :)

      Usuń