poniedziałek, 29 maja 2017

VolleyLinki #28


#Fakty

Reprezentacja Polski Kobiet nie zagra na Mistrzostwach Świata. Biało-Czerwone w ostatnim meczu turnieju kwalifikacyjnego, który został rozegrany na warszawskim Torwarze przegrały z Serbkami 0:3. 

Nasi siatkarze wygrali w sparingowym meczu 5:0 z reprezentacją Australii. W spotkaniu udział wzięli głównie najmniej doświadczeni gracze z aktualnie trenującej w Spale kadrze. W meczu nie zagrali Bartosz Kurek, Michał Kubiak, Dawid Konarski, Fabian Drzyzga i Paweł Zatorski. 

Transferowo:
Wszystkie transfery w zakładce TRANSFERY 2017. Zapraszam :)

#Social media 

Piotr Nowakowski pojawił się na Twitterze! Obserwujecie już naszego środkowego? Jeśli nie, to warto! Polecam użytkownika. :D



#Warto przeczytać
#Rozkład jazdy

LIGA ŚWIATOWA 

02.06 [piątek]
9:00 Finlandia - Słowenia, grupa 2
12:00 Korea Płd - Czechy, grupa 2
13:00 Holandia - Egipt, grupa 2
15:00 Australia - Portugalia, grupa 2
15:00 Wenezuela - Austria, grupa 3
15:10 Francja - Bułgaria, grupa 1 / Polsat Sport News 
16:00 Belgia - Kanada, grupa 1 / Polsat Sport Extra
16:00 Turcja - Chiny, grupa 2
17:00 Brazylia - Polska, grupa 1 / Polsat Sport, Super Polsat
17:00 Chińskie Tajpej - Estonia, grupa 3
17:30 Katar - Grecja, grupa 3
18:00 Słowacja - Japonia, grupa 2
18:10 Rosja - Argentyna, grupa 1 / Polsat Sport News 
18:10 Kazachstan - Niemcy, grupa 3
19:00 Serbia - USA, grupa 1, Polsat Sport Extra
20:00 Włochy - Iran, grupa 1 / Polsat Sport 
20:00 Hiszpania - Meksyk, grupa 3
20:00 Czarnogóra - Tunezja, grupa 3

03.06 [sobota]
6:00 Korea Płd - Słowenia
8:30 Czechy - Finlandia
13:00 Chiny - Holandia 
13:50 Włochy - Polska / Polsat Sport, Super Polsat
15:00 Japonia - Portugalia 
15:00 Kazachstan - Wenezuela
15:10 Bułgaria - Argentyna, Polsat Sport Extra
15:30 Grecja - Meksyk
15:50 Kanada - USA / Polsat Sport News 
16:00 Egipt - Turcja
16:50 Iran - Brazylia / Polsat Sport 
17:00 Estonia - Tunezja
18:00 Słowacja - Australia
18:00 Hiszpania - Katar
18:00 Austria - Niemcy
18:10 Rosja - Francja, Polsat Sport News
19:00 Belgia - Serbia
20:00 Chińskie Tajpej - Czarnogóra 

04.06 [niedziela]
5:00 Słowenia - Czechy
7:30 Korea Płd - Finlandia
13:00 Turcja - Holandia 
14:00 Włochy - Brazylia, Polsat Sport News
15:00 Australia - Japonia 
15:00 Austria - Kazachstan
15:10 Argentyna - Francja, Polsat Sport Extra
15:30 Katar - Meksyk 
15:50 USA - Belgia / Polsat Sport News 
16:00 Egipt - Chiny
16:50 Polska - Iran / Polsat Sport, Super Polsat
17:00 Tunezja - Chińskie Tajpej 
18:00 Słowacja - Portugalia 
18:00 Hiszpania - Grecja
18:00 Niemcy - Wenezuela 
18:10 Rosja - Bułgaria / Polsat Sport Extra
18:50 Kanada - Serbia / Polsat Sport News
20:00 Czarnogóra - Estonia

Przed i po meczach Biało-Czerwonych jest zaplanowane studio Polsatu Sport.

Miłego tygodnia! 

8 komentarzy:

  1. Wg mnie Skra nie dała możliwości rozwoju Arturowi, może w Lotosie w końcu pogra do porządku. Co robi Bartek, to ja nie mam zielonego pojęcia, oby wyszło mu to na dobre. W końcu mam po co telewizor załączyć, jestem najbardziej ciekawa meczu z Brazylią ;)
    Zapraszam na nowy post: https://autografyzuzy.blogspot.com/2017/05/23-gabriel-karlen-akredytacja.html ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że w takich klubach jak PGE Skra czy ZAKSA Kędzierzyn-Koźle rywalizacja na poszczególnych pozycjach jest zacięta i tym nieco mniej doświadczonym zawodnikom ciężko jest przebić się do pierwszego składu. Osobiście mam nadzieję, że i Artur, i Bartek odnajdą się w nowych klubach i świetnie będą sobie radzić. ;)
      Też jestem bardzo ciekawa tego meczu i już nie mogę się go doczekać ♥

      Usuń
  2. O kurde, nawet sobie zapomniałam, że to już LŚ rusza :O
    W końcu jakieś konkrety z książką Kadzia. :v
    Szalpi przy AA mnie bardzo cieszy, ale to w sumie wiesz xD Bociek w Zawierciu w sumie też. ;d Ale ogólnie jakoś szału nie ma z tymi transferami, nasi uciekają z PL, a żadna bomba w zamian nie przychodzi... :v Może ploty z Klemenem się potwierdzą? xD
    Ciekawe czy Piter dalej taki aktywny na tt będzie, czy ucichnie jak Karol :v
    Pozdroski ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, na szczęście masz mnie od przypominania :D
      Może i się potwierdzą... Okienko transferowe jeszcze długo będzie trwać ;)
      Oby tt mu się nie znudził za szybko. :D

      Usuń
    2. No ja nie wiem co bym bez Ciebie zrobiła xD

      Usuń
  3. Szkoda trochę dziewczyn ale cieszy wygrana chłopaków nawet jeżeli to był tylko sparing, niech młodzi wchodzą w rytm reprezentacji :)
    Transfery transfery , to chyba najbardziej transferowy sezon albo mi się tylko tak wydaje ;)
    Wpisy Piotra na tt i wywiad Kadzia rozbawiły mnie , zabieram się za oglądanie filmików Igły( nauka na zaliczenie prawa poczeka ).
    Jak dobrze ,że wstawiasz rozkłady meczowe znowu ominął by mnie mecz bo poszła bym na nożną ale dzięki tobie wiem co wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy najbardziej transferowy, ale faktycznie trochę tych zmian jest. Ciekawe jak to dalej się potoczy... ;)
      Pewnie, że poczeka, haha :D
      Rozumiem, że wybierasz siatkówkę? :D

      Usuń
  4. Oczywiście ,że siatkówkę! Kolejnego meczu nie odpuszczę ,za bardzo stęskniłam się za reprezentacją żeby rezygnować z oglądania mojej ulubionej dyscypliny :)

    OdpowiedzUsuń