środa, 16 listopada 2016

Od nowa

W życiu każdego człowieka przychodzi taki moment, kiedy zaczyna się zastanawiać co dalej. Gdy czuje, że stoi w miejscu i potrzebuje zmiany, ale nie do końca wie, w którą stronę pójść. W takim "zawieszeniu" trwałam przez ponad rok.



"Nowy Ty, nowa ja
Wszystko zdarzy się jeszcze raz
Tak jak na początku
Niech zauroczenie trwa


Nowy Ty, nowa ja
Talia nowych kart, nowa gra
Tak jak na początku
Poznać się raz jeszcze"

S. Grzeszczak -  Nowy Ty, Nowa Ja

Myśl, że stoję w miejscu długo mnie uwierała i nie dawała spokoju. Nie czułam się z nią dobrze. Ciągle zastanawiałam się, co zrobić, w którą stronę iść i przede wszystkim "czy warto?". Cóż, nie przekonam się, dopóki nie spróbuję, prawda? Założyłam drugiego bloga i... jestem. ☺

Kim jestem i co tutaj robię? 

Nazywam się Asia i przez ponad pięć lat prowadziłam bloga mylife-asiaa.blogspot.com, na którym pisałam głównie o siatkówce. Zakładając go byłam na etapie kończenia gimnazjum, dziś zabieram się za pisanie pracy licencjackiej. To chyba najbardziej obrazuje, jak długo prowadziłam pierwszego bloga i ile przez ten czas musiało się zmienić.

Po ponad pięciu latach nie widziałam już przyszłości dla mylife-asiaa.blogspot.com, jednak na dzień dzisiejszy nie wyobrażam sobie, że mogłabym przestać pisać. Nieeee. Nie. Nie. I tak powstał ten blog. Z miłości do pisania i siatkówki oraz równoczesnej chęci rozwoju.

Dlaczego Volleyoann?

Pod taka nazwą funkcjonuję w mediach społecznościowych (zapraszam na Instagrama, Twittera i Snapchata!) i postanowiłam tego nie zmieniać. Podoba mi się ta nazwa, która powstała (jeśli dobrze pamiętam) spontanicznie, kiedy zakładałam konto na Instagramie. Volleyoann to troszkę specyficzne połączenie siatkówki i mojego imienia. Nie wiem skąd biorą się w mojej głowie takie pomysły, ale cóż. Skoro już są, to czemu by ich nie wykorzystać? ☺

O czym będę pisać?

To oczywiste, o siatkówce. Niektóre rzeczy z mojego pierwszego bloga przeniosę także na tego. Na pewno będę chciała kontynuować cykl #VolleyLinki, które dalej będą pojawiać się w poniedziałki. Relacje z meczów, zdjęcia i podsumowania - tego także nie zabraknie. Mam także kilka nowych pomysłów, które mam nadzieję uda mi się zrealizować.

Mam nadzieję, że blog Wam się spodoba. <bardzo, bardzo na to liczy>

Oczywiście możecie dzielić się ze mną wszelkimi sugestiami i pomysłami! Chciałabym aby to miejsce było przyjazne kibicom siatkówki, żeby było tworzone nie tylko przeze mnie, ale także wszystkich kibiców.

To co? Zaczynamy? :)

6 komentarzy:

  1. Pewnie, że zaczynamy! ♥
    Ten blog na pewno będzie genialny.
    Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już się podoba, bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że dalej piszesz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę z tego powodu :D
      Mam nadzieję, że Ci się u mnie spodoba :)

      Usuń