sobota, 8 grudnia 2018

Fotorelacja: Trefl Gdańsk - ONICO Warszawa

(Już!) 10 kolejka Plus Ligi została zainaugurowana w Trójmieście, gdzie Trefl Gdańsk podejmował drużynę ONICO Warszawa.

Piątkowy wieczór. Wcześniej przez cały tydzień dość mocno chorowałam i obawiałam się, że jednak będę musiała odpuścić ten mecz. Ale w piątek poczułam się już trochę lepiej, stwierdziłam, że przeżyję i udałam się do Ergo Areny. 

Przywitała mnie dłuuuuuga kolejka do Bartosza Kurka, który przez około godzinę rozdawał autografy i pozował do zdjęć z kibicami. Trzeba przyznać, że ten krótki pobyt Bartka w Gdańsku marketingowo wyszedł klubowi na dobre 😀. 

A mecz? Cóż, ten już był mniej udany dla gospodarzy. Chociaż zaczęło się dobrze...

Zapraszam na galerię z meczu 😊























































Trefl Gdańsk - ONICO Warszawa 1:3 
(25:20, 18:25, 15:25, 14:25)
MVP: Piotr Łukasik 

2 komentarze: